Mulţi confundă chemtrails cu contrails. Din păcate puţini ştiu însă că aceste dâre sunt de două feluri: contrails şi chemtrails.
Contrails sunt acele dâre de condensare normale care
se formează datorită apei din gazele de evacuare ale motoarelor cu
reacţie. Ele apar doar la înălţimi peste 9000 de metri unde temperatura
exterioară este foarte joasă.
Pentru a se forma contrails-urile este necesar ca
temperatura gazelor evacuate de motoarele avionului să scadă, de aceea
ele apar la o anumită distanţă de corpul avionului şi se dispersează
foarte repede.
Chemtrails sunt acele dâre lăsate de avioane care
seamănă cu dârele de condensare (contrails) dar, spre deosebire de
acestea, sunt foarte persistente (pot dura câteva ore dacă nu bate
vântul), de aceea le putem vedea brăzdând cerul dintr-o parte în alta,
de-a lungul şi de-a latul lui ca un grilaj, de parcă cineva a dorit să
acopere fiecare bucăţică de cer.
Dacă, în urmă cu câţiva ani, în America oamenii s-au
revoltat deoarece au văzut tot mai multe avioane care „şpreiază” cerul,
începând de câţiva ani încoace, şi pe cerul României au început să apară
dâre identice, fiind înregistrate din ce în ce mai multe rapoarte.
Sunt tot mai multe relatări ale unor persoane care,
după apariţia acestor chemtrails, s-au simţit rău, s-au îmbolnăvit şi au
ajuns chiar la spital.
Cartea Un genocid planetar – zguduitorul secret
dezvăluit al dârelor morţii (chemtrails-uri) pe care anumite avioane le
fac să apară pe cer (spre a răspândi pe ascuns atât unele substanţe
chimice ce sunt foarte toxice, cât şi bolile, epidemiile, suferinţa şi
moartea), de profesor yoga Gregorian Bivolaru, prezintă mai multe
astfel de relatări dar şi metode pentru a contracara efectele
chemtrails-urilor.
Dacă privim cu multă atenţie şi luciditate la tot
ceea ce se petrece actualmente pe această planetă, descoperim că lumea
în care trăim devine pe zi ce trece din ce în ce mai periculoasă pentru
fiecare dintre noi. Aceasta nu se petrece doar din cauza celor care
urzesc din umbră planuri criminale monstruoase şi implementează acţiuni
în mod evident satanice care vizează un genocid planetar şi fac multe
alte răutăţi, ce sunt cel mai adesea nebănuite de masele de oameni
naive, credule, ignorante şi atât de uşor manipulabile prin mass-media.
În urma analizelor de laborator s-a dovedit că aceste
avioane împrăştie substanţe nocive pentru oameni şi pentru mediul
înconjurător. Anumite boli au fost corelate cu aceste chemtrails. Media
alternativă a furnizat informaţii despre aceste dâre ale morţii.
Scepticii rămân convinşi că este doar o teorie a
conspiraţiei, însă există brevete ce fac posibilă existenţa şi
manifestarea chemtrails-urilor. Aceste arme chimice cu efect întârziat
sunt atacuri bio teroriste ce se desfăşoară pe întregul glob.
În cadrul brevetelor lui Bernard Eastlung se
menţionează că este posibilă dispersarea bariului în straturile
superioare ale atmosferei şi se specifică faptul că aceasta este de
natură să mărească foarte mult conductivitatea, favorizând în felul
acesta declanşarea anumitor fenomene de rezonanţă ce permit folosirea
sistemelor secrete de tip HAARP.
Una dintre substanţele chimice pulverizate abundent
în chemtrails, aluminiul, provoacă tot felul de probleme de sănătate.
Substanţa chimică atacă în primul rând sistemul nervos, provocând
tulburări de somn, nervozitate, instabilitate emoţională, pierderi de
memorie, dureri de cap etc. Dacă deodorantele şi antiperspirantele pe
bază de aluminiu nu sunt indicate a fi folosite, cum pot oare aceste
chemtrails să nu ne afecteze? Expunerea prelungită la aluminiu poate
provocă: degenerarea creierului, anemie, probleme digestive,
insuficienţă renală, probleme de vorbire, dureri musculare, scade
densitatea oaselor, împiedică asimilarea calciului.
Una din metodele de luptă împotriva efectelor nocive
este adoptarea unei alimentaţii naturale şi sănătoase. Este foarte
important ceea ce consumăm. Să nu uităm că reclamele ce ne îndeamnă să
consumăm hrana oferită de corporaţii reprezintă un alt mod de manipulare
iar rezultatele sunt aceleaşi. Alimentele trebuie procurate de la surse
de încredere şi dacă este posibil să fie cât mai naturale.
Pentru a putea beneficia de un efect purificator cât
mai eficient este bine să urmărim să folosim în alimentația noastră
următoarele legume: ovăzul, andivele, ridichea neagră, fasolea verde,
morcovul, sfecla roșie, țelina, sparanghelul, ceapa, usturoiul,
castravetele, salata, pătrunjelul. Cele mai indicate fructe cu efecte
depurative sunt: pepenele verde, piersicile, lămâile, portocalele,
grapefruitul și ananasul.
Chemtrails-urile sunt folosite de către elite în
diverse scopuri malefice: acela de a ne îmbolnăvi, de a ne slăbi
sistemul imunitar, de a ne manipula psihicul şi voinţa; acela de a
realiza diverse experienţe biologice şi chimice asupra mediului
înconjurător şi mai ales asupra oamenilor; acela de a-i împiedica pe
oameni să-şi atingă potenţialul lor divin şi să-şi dezvolte
capacităţile, înzestrările, talentul şi aptitudinile; acela de a
controla coridoarele aeriene şi ionosfera; acela de a controla climatul,
viaţa vegetală şi animală de pe Pământ, şi tot ceea ce poate fi folosit
ca hrană.
Evident aceste operaţiuni de „întunecare artificială a
atmosferei” sunt secrete, armata americană neagă orice implicare, deşi
Barak Obama contrazice acest lucru prin declaraţiile sale oficiale.
După ce a distrus financiar şi înrobit populaţia cu
datoria publică pentru salvarea băncilor private, preşedintele american,
Barack Obama, ia în considerare un plan de a umple stratosfera de
particule poluante, care ar reflecta căldura soarelui, pentru a lupta
împotriva încălzirii globale. Experimentul controversat este considerat o
posibilă ultimă soluţie pentru răcirea planetei, potrivit consilierului
în ştiinţă al preşedintelui american, John Holdren, relatează Daily Mail.
Astfel, planul prevede pulverizarea, în stratosferă, a unor particule
de dioxid de sulf, dioxid de aluminiu şi aerosoli, care ar urma să
reflecte căldura.
Holdren a admis că această abordare ar putea avea şi
efecte negative grave şi nu ar rezolva complet problemele legate de
emisiile de gaze cu efect de seră.
„Dar am putea deveni destul de disperaţi încât să vrem să folosim planul”, a spus Holdren.
„Dar am putea deveni destul de disperaţi încât să vrem să folosim planul”, a spus Holdren.
Întunecarea Globală
Aceste experimente fac parte din programul de
„geoengineering” sau „Întunecarea Globală”, un plan prin care marile
puteri ale lumii doresc să arunce particule fine în atmosferă care să
reflecte lumina solară. Nu vreau să speculez cu lupta dintre întuneric
şi lumină… dar e destul de clar, nu?
Orice persoană ce încearcă să privească cu o mare
atenţie şi luciditate la ceea se petrece în jurul său, va observa la un
moment dat că ce ni se spune şi ceea ce se vede la prima vedere nu este
imaginea de ansamblu. Lucruri stranii se petrec iar descoperirea
acestora este la îndemâna oricui. Adevărul este uneori prea şocant
pentru a fi acceptat de către majoritatea oamenilor iar multe aspecte
trec pe lângă noi fără să le acordăm importanţa cuvenită. În această
categorie se înscrie şi fenomenul numit „chemtrails” sau dârele morţii.
Scrisoarea unui mecanic de aviaţie
Iată o scrisoare extrem de interesantă, care a fost
publicată pe site-ul lui Clifford Carnicom, apoi afişată pe site-ul lui
Jeff Rense (ambele site-uri sunt dedicate acestui subiect legat de
crimele realizate prin intermediul „dârelor morţii” – chemtrails),
scrisă de un mecanic de aviaţie. Chiar dacă unii pot obiecta că
provenienţa acestei misive este incertă, ea coincide cu multe alte
mărturii, inclusiv cu scrisoarea unui director al unei linii aeriene, ca
răspuns la declaraţiile mecanicului anonim.
Mai întâi, trebuie să vă explic în două cuvinte
cum funcţionează ierarhia în lumea mecanicilor din domeniul aeronautic.
Acest lucru este important pentru înţelegerea relatării mele şi pentru
cauza căreia îi consacraţi o mare parte din energia voastră. Mecanicii
de aviaţie îşi doresc să lucreze în trei domenii: avionica, motoarele şi
comenzile de zbor. Se consideră că mecanicii care lucrează pe aceste
sisteme au atins cele mai înalte grade ale scării ierarhice. Vin apoi
mecanicii care lucrează la sistemele hidraulice şi aparatele de
climatizare. Următorii sunt cei ataşaţi sistemelor subalterne.
În sfârşit, pe treapta cea mai de jos a acestei
scări, se găsesc mecanicii care lucrează la sistemele de golire a
fluidelor. Niciun mecanic nu vrea să lucreze la pompe, rezervoare şi
sistemul de conducte care servesc la înmagazinarea deşeurilor toaletelor
din avioane. Totuşi, în fiecare aeroport unde am lucrat eu, există
întotdeauna doi sau trei mecanici care se oferă voluntari pentru acest
serviciu, oricare ar fi aeroportul. Ceilalţi mecanici sunt foarte
fericiţi să-i lase să facă aceasta. Nimeni nu acordă cu adevărat atenţie
acestor oameni şi niciun mecanic serios nu are o legătură veritabilă cu
aceşti mecanici de zona a doua. De fapt, nu m-am aplecat niciodată cu
adevărat asupra acestui aspect, până foarte de curând.
Majoritatea companiilor aeriene au acorduri de
servicii reciproce cu celelalte companii care utilizează acelaşi
aeroport. Aceasta înseamnă că dacă o companie are o problemă tehnică, de
ea se va ocupa unul dintre mecanicii noştri. În schimb, dacă unul
dintre avioanele noastre este în dificultate acolo unde îşi are baza de
întreţinere o altă companie aeriană, avionul nostru va fi reparat de ei.
Într-o zi, acum aproximativ o lună, am fost
chemat la bază pentru a lucra la avionul unei alte companii. În momentul
în care m-a chemat, controlorul nu ştia care era problema şi nu putea
să-mi dea niciun detaliu. Atunci când am sosit la faţa locului, am
descoperit că pana se situa la nivelul înmagazinării deşeurilor. Nu
existau alte soluţii: trebuia să mă strecor în interiorul carlingii
pentru a rezolva problema. Pătrunzând în compartiment, mi-am dat seama
că ceva nu e în regulă. Avionul avea mai multe rezervoare, pompe şi
tuburi decât erau menţionate în caietul de sarcini.
La început, am presupus că sistemul fusese
modificat. Nu mai lucrasem pe un aparat de acest tip de mai bine de zece
ani. Urmărind să găsesc problema, am realizat rapid că tubajul şi
rezervoarele suplimentare nu erau legate la sistemul de evacuare… Tocmai
descoperisem acest lucru, când un alt mecanic de la compania mea a
apărut subit. Era tocmai unul dintre mecanicii care lucrau în mod
obişnuit pe aceste sisteme. I-am predat lucrul cu mare plăcere. Plecând,
l-am întrebat despre acea echipare suplimentară. El mi-a răspuns:
«Vezi-ţi de treaba ta şi lasă-mă să mă îngrijesc de a mea!»
Săptămâna următoare am primit trei dintre
avioanele noastre, în hangarul principal, pentru inspecţia periodică. În
timpul acestor inspecţii, în jurul avionului forfotesc peste tot o
mulţime de mecanici. Tocmai îmi terminasem treaba şi am decis să mă duc
să văd sistemul de evacuare pe unul dintre aparate. Cu toţi mecanicii
din jur, eram sigur că nu avea să mă observe nimeni. Spre marea mea
surpriză, avionul pe care am ales să-l inspectez avea şi el acel tip de
echipare suplimentară!
Am început să urmez sistemul conductelor,
pompelor şi rezervoarelor. Am descoperit ceea ce părea a fi unitatea de
comandă a respectivului sistem. Era o cutie de comandă standard folosită
în aviaţie, dar fără cea mai mică inscripţionare. Puteam urma firele de
la cutia de comandă la pompe şi la valve, dar niciun alt circuit de
comandă nu era conectat la această unitate. Singurele fire care erau
racordate la această unitate erau legate la sistemul operaţional al
comenzilor avionului.
Sistemul avea un rezervor mare şi două mai mici.
Era dificil de văzut datorită îngustimii compartimentului, dar mi s-a
părut că rezervorul mare ar fi putut cuprinde 200 litri. Rezervoarele
erau legate la o supapă de golire şi de umplere care trecea prin
fuzelaj, chiar în spatele supapei de golire a sistemului fluidelor
uzate. Căutând unde ducea acest racord sub avion, am văzut că era ascuns
în spatele unui fals panou, sub un alt panou care, la rândul lui,
ajungea la sistemul canalului de golire. Am început să urmăresc tubajul
pompelor. Aceste tuburi conduceau la o reţea de conducte mai mici care
se terminau în marginile din spate ale aripilor şi ale stabilizatoarelor
orizontale ale avionului.
Trecuse o vreme de când eram cocoţat pe aripă.
Dintr-o dată, unul dintre supraveghetori mi-a ordonat să părăsesc
hangarul. El mi-a spus după aceea că treaba mea era terminată şi că nu
eram autorizat să fac ore suplimentare. Cele două zile care au urmat au
fost foarte încărcate şi nu am găsit niciun minut liber pentru a-mi
continua mica anchetă. Două zile după descoperirea mea, am fost chemat
să înlocuiesc un detector de temperatură pentru un motor de avion care
se pregătea să decoleze. Am terminat lucrul şi m-am întors la
hârţogărie.
Aproximativ 30 minute mai târziu, am fost
convocat de directorul general. Atunci când am intrat în biroul său, mă
aşteptau acolo reprezentantul sindicatului nostru şi alte două persoane,
pe care nu le cunoşteam. Directorul mi-a spus că a fost descoperită o
problemă serioasă. Eram suspendat pentru o greşeală gravă. Mi-a spus că
scrisesem intrări false în raportul meu de lucru în legătură cu
detectorul de temperatură pe care tocmai îl instalasem cu câteva ore
înainte. Eram consternat şi am început să protestez. Am spus că era
ridicol şi că făcusem cât se poate de conştiincios acea treabă.
Reprezentantul sindicatului s-a interpus. El a recomandat să aruncăm un
ochi la avion, pentru a lămuri situaţia. Atunci eu am întrebat cine erau
ceilalţi doi oameni. Directorul general mi-a indicat că erau inspectori
de securitate ai companiei aeriene, dar că nu erau obligaţi să-mi dea
numele lor.
Ne-am înapoiat deci la avion, care ar fi trebuit
deja să decoleze, dar care era încă garat la rampa noastră de
întreţinere. Am deschis capota motorului şi reprezentantul sindicatului a
scos detectorul de temperatură. A verificat numărul de serie şi a
constatat că era piesa veche. Atunci ne-am dus la magazia de piese şi
reprezentantul sindicatelor a verificat raportul meu. De pe o etajeră,
el a luat o cutie sigilată. A deschis-o şi a scos un detector de
temperatură având acelaşi număr de serie cu cel pe care îl instalasem.
Imediat, el mi-a spus că sunt suspendat pentru o săptămână fără salariu.
În dimineaţa următoare am fost chemat de
directorul general. El mi-a spus că datorită excelenţei dosarului meu
suspendarea fusese redusă la o zi. Trebuia deci să mă reapuc imediat de
treabă. Singurul lucru la care mă puteam gândi era: Ce încercau «ei» să
ascundă şi cine sunt aceşti EI?
Revenirea la treabă a fost ca şi cum nu s-ar fi
petrecut nimic. Niciunul dintre ceilalţi mecanici nu a amintit de
suspendarea care îmi fusese dată. Reprezentantul sindical mi-a spus de
altfel că era inutil să vorbesc despre aceasta. Dar în noaptea aceea am
căutat pe internet pentru a urmări să găsesc răspunsuri. Nu-mi amintesc
cum am ajuns aici, dar am găsit site-ul vostru. Atunci situaţia a
devenit din ce în ce mai clară. A doua zi dimineaţă la serviciu, în
interiorul dulapului meu, care era încuiat, am găsit o notă tipărită. Ea
spunea: «Curiozitatea a ucis pisica. Nu te uita pe site-urile internet
care nu te privesc». Mi-am spus: «Ia te uită! EI mă observă.»
Nu ştiu ce produse pulverizează ei prin
intermediul acelor sisteme ciudate, dar pot să vă certific că o fac. Îmi
imaginez că utilizează camioanele cisternă pentru a încărca acele
rezervoare. E vorba de camioanele care golesc deşeurile rezervoarelor de
vidanjare a toaletelor. În mod obişnuit, aeroporturile încredinţează
unor sub-contractori acest gen de lucru şi nimeni nu se apropie de
aceste camioane. Cine ar vrea să urmărească un camion umplut de fecale?
Golind rezervoarele fluidelor uzate, aceşti oameni umplu rezervoarele
sistemului jicloarelor de vaporizare.
Cunoscând planurile de zbor ale avioanelor, ei
programează probabil unitatea de comandă cu scopul ca ea să înceapă să
pulverizeze o anumită cantitate din respectivul produs după un anumit
timp, îndată ce avionul a atins o anumită altitudine sau atunci când el
se găseşte deasupra anumitor zone locuite. Ciocul jicloarelor (elemente
ale carburatorului sub forma unor tuburi cu unul sau mai multe orificii
prin care se pulverizează în carburator debitul de combustibil necesar)
falselor tije electrostatice este atât de mic încât nimeni din avion nu
ar putea remarca acest lucru.”
„Suntem masiv otrăviţi şi spălaţi pe creier”
– Fostul primar Peter Vereecke din Evergem vrea ca departamentul
justiţiei şi consiliul local să acţioneze împotriva avioanelor care,
potrivit dânsului, „şpreiază” zi şi noapte germeni cauzatori de boli şi
chimicale peste tot pământul. „Fiţi siguri că nu sunt nebun” – spune acesta.
„Nu confundaţi acestea cu contrails”, a spus Vereecke. „Acelea
sunt inofensive, urme de condensare care sunt vizibile doar câteva
secunde. Pe de altă parte, chemtrails sunt nori de chimicale şi germeni
cauzatori de boli care sunt împrăştiaţi intenţionat peste noi pentru a
ne manipula comportamentul.” Consilierii şi femeile au fost şocaţi
ascultând fiecare cuvânt al său. În fine, alt subiect decât un vrac de
ţigle ori susţinerea unei conducte de canalizare. „Sper că consiliul
local va mobiliza toate ministerele guvernamentale pentru a lupta
împotriva acestui atac mental şi psihic. Deja am făcut două reclamaţii
la poliţia locală, dar ei nu au făcut nimic în schimb”, a spus Vereecke.
Or fi râs bine pe seama lor oare?
Or fi râs bine pe seama lor oare?
Internetul este plin de teorii ale conspiraţiei
despre chemtrails: avioanele folosite pentru „şpreiere” sunt utilizate
pentru a conduce la o masivă sterilizare în zonele populate, la o largă
campanie de vaccinare şi manipulare genetică a oamenilor şi plantelor,
pentru împrăştierea epidemiilor, pentru subjugarea populaţiei, pentru
manipularea vremii şi combaterea schimbării climatului. Sau o combinaţie
a tuturor acestor acţiuni.
„Am găsit toate teoriile foarte interesante însă nu ţin în mod deosebit partea niciuneia.” spune Vereecke. „Spun
doar că aceste chemtrails au efecte dovedite asupra sănătăţii noastre
şi sunt conduse de structuri de putere ascunse sub voalul politicii
oficiale din lume. Nu vă faceţi iluzii: ceea ce vedem nu sunt decât
păpuşi. Chiar şi Barack Obama este o păpuşă. Puterile reale sunt la
adăpost.”
Reporter: Puteţi fi puţin mai specific? Cine sunt oamenii care într-adevăr trag sforile?
Peter Vereecke: „Aceia care se
autointitulează Illuminati. Sunt membrii ai societăţilor secrete precum
Bilderberg, însă sunt deopotrivă activi în lumea afacerilor şi
organizaţii globale precum ONU şi NATO. Nu este vorba despre un anume
grup ci despre un anumit tip de persoană posedând un anume ADN care este
comun la nivelurile înalte ale puterii: indivizi cărora nu le pasă de
valoarea vieţii umane şi sunt obsedaţi de putere, bani şi control.”
R: Nume, daţi-ne câteva nume.
P.V.: „Luaţi-l
pe Al Gore de exemplu. El este membru al Illuminati. Mesajul lui despre
încălzirea globală are doar un singur scop: banii. Deoarece lumea
întreagă va avea de plătit pentru măsurile ce se vor implementa. Acestea
vor determina mărirea taxelor, a preţurilor la mâncare şi a măsurilor
privind protecţia mediului în afaceri. Se va determina o masivă scurgere
de capital. Între timp se confirmă că activitatea umană contribuie cu
doar 3% la încălzirea globală.”
R: Dar ce are de-a face Al Gore cu chemtrails?
P.V.: „Opinia mea este
următoarea: toate procesele globale implică bani, putere şi control.
Creierele din spatele chemtrails se află la vârful industriilor
farmaceutice şi chimice. Acum 100 de ani, de exemplu, 1% din oameni
aveau cancer. Astăzi a ajuns să aibă cancer unul din trei oameni. Acest
fapt este foarte convenabil pentru unii. Industria curativă a cancerului
este o afacere de miliarde de dolari. La fel ca şi tratamentul atâtor
boli «şpreiate din avioane» în ultimii 10-15 ani. Alzheimer, Parkinson,
autism, ADHD, astm, diabet, alergii… niciodată nu am fost atât de
bolnavi ca şi acum. Psihicul nostru, sănătatea emoţională şi
intelectuală sunt sistematic subminate. Cum explicaţi asta?”
R: Chemtrails?
P.V.: „Priviti. Cu certitudine
ei joacă un rol în asta pentru că avioanele care împrăştie substanţe
sunt folosite mult mai intensiv în ultimii câţiva ani. Puteţi observa
fenomenul în ţara noastră (Belgia) cel puţin 10 zile pe lună. De ce nu
vedeţi aceste Chemtrails deasupra Saharei sau Amazonului? Pulverizarea
de chimicale asupra zonelor menţionate ar fi lipsită de sens atâta timp
cât acolo nu trăiesc oameni. Întregul nostru mediu este infestat chimic:
mâncarea, sistemul de sănătate , totul este bazat pe chimie.”
R: Nimeni nu face nimic…
P.V.: „Pentru că procesul nostru
de gândire este condiţionat. Priviţi ochii oamenilor de pe stradă, sunt
sedaţi şi se plimbă ca nişte zombi. Priviri plictisite lipsite de
„bucurie de viaţă” şi fără o perspectivă a vieţii. De aici începe
cruciada mea: oameni, treziţi-vă, deschideţi-vă ochii, acţionaţi înainte
să fie prea târziu…”
Acestea sunt doar câteva dintre informaţiile legate
de subiectul Chemtrails (dârele morţii), care pot fi găsite pe internet,
dar care, deși extrem de importante pentru toți oamenii, nu își fac loc
în mass media oficială. Nu este nevoie să spargeți nu ştiu ce server al
nu ştiu cărui guvern şi să intrați în nu ştiu ce documente „top
secret”. Tot mai multe site-uri independente furnizează dovezi
concludente ale acțiunilor criminale de „șpreiere” a unor substanțe
chimice în atmosferă. Totul este să doriți să fiți informați.
da' the bad guys ce respira? :D
RăspundețiȘtergereala e tatsu..respira si el ce poate :))
Ștergereala e tatsu..respira si el ce poate :))
RăspundețiȘtergere